گرچه که افراد زیادی با قانون جذب و مباحث آن آشنایی دارند و همواره سعی میکنند که از آن استفاده کنند اما در عمل شاهد آن هستیم که به مشکلاتی بر میخورند و همیشه به خواسته های خود نمیرسند و تغییراتی که دوست دارند ، در زندگی آنها ایجاد نمیشود.

یکی از مهم ترین دلایل در نرسیدن به خواسته ها با استفاده از قانون جذب این است که کماکان ذهن فرد مقاومت هایی برای پذیرش تغییر و شیوه نگرش به زندگی دارد ؛ و از آنجا که این مقاومت ها غالبا از سمت ناخودآگاه هستند بنا براین لازم است از شیوه های مناسبی برای برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه در آن مورد مشخص و یا حتی به صورت گسترده تر صورت گیرد .

مسلما این کار نیازمند تمرین است تا به مرور اعماق ذهن خود را مجددا برنامه ریزی کنید و چه بهتر که این تمرین ها لذت بخش باشند و همزمان با افزایش احساس رضایت از زندگی و ایجاد حس لذت موجب بالارفتن فرکانس وجودی شما نیز بشود .

در کتابی که به شما معرفی میشود یک تمرین 28 روزه شکرگزاری وجود دارد ؛ همزمان که با تمرین ها پیش میروید علاوه  بر تغییر دید شما نسبت به زندگی که باعث شادی و رضایت شما میشود ،و با تمرین های جالبی مانند چک ، تابلوی آرزوها و ... آشنا میشوید و بطور خلاصه نرم افزار شاکر بودن را روی سیستم عامل ذهن خود نصب میکنید و گاه و بیگاه و حتی به صورت ناخودآگاه خود را در حال شکر گزاری میبینید و البته

لَئِن شَکَرتُم لَأَزیدَنَّکُم   سوره ابراهیم آیه هفتم

اگر شکر گزاری کنید قطعا بر ( نعمت) شما می افزایم

خرید کتاب معجزه اثر راندا برن ( دیجیکالا )

معجزه اثر راندا برن